Fiat na Čelu Stellantis Grupe
Fiat, kao najprodavaniji brend unutar Stellantis grupacije, suočava se sa izazovima. Odlazak klasičnog Fiata 500 odnio je dio tržišnog udjela.
Nova Strategija: Fokus na Pandi
Italijanska kompanija planira da od Pande napravi heroja malog formata. Razvoj novih derivata trebao bi privući evropske kupce.
Povratak Stare Slave
Ova strategija nije revolucija, ali je neophodna za Fiat kako bi povratio svoju nekadašnju poziciju na tržištu. Dacia i njen Sandero Stepway predstavljaju veliku konkurenciju.
Prednosti Nove Pande
Nova Panda će se fokusirati na dizajn, održivost, tehnologiju i cijenu. Ove karakteristike će biti ključevi uspjeha na tržištu.
Grande Panda Fastback: Novi Igrač na Tržištu
Sa trećom karoserijskom varijantom, Fiat Panda Fastback je pozicionirana kao jak kandidat. Ova verzija bi mogla preuzeti vodstvo u svom segmentu.
Zaključak
Fiatova želja da vrati povjerenje kupaca jasno je izražena. Fokus na novu Pandu može značiti novu eru za ovu kultnu marku.