Start relija i izazovi vožnje
Relij iz Sarajeva ka Beogradu započeo je na fudbalskom stadionu Koševo. Organizovan je putem Trebević, Pale, Goražde, Kremna, Tara, Titovo Užice, Valjevo, Divčibare i Avale. Ovakav itinerer uključivao je etapne vožnje i brdsko-brzinske ispite, a ukupno vrijeme vožnje iznosilo je 11 sati.
Performanse Volkswagen Bube
Sead Alihodžić, član Auto moto kluba Željezničar Sarajevo, vozio je Volkswagen Bubu 1303S. Ovaj automobil razvijen je prema FIA specifikacijama, opremljen 4-cilindarskim bokser motorom snage 143 KS. Uz ubrzanje do 100 km/h ispod 8 sekundi, Alihodžićeva Buba bila je izuzetno konkurentna.
Brzinski ispiti i značajni trenuci
Prvi brdsko-brzinski ispit vožen je na dionici Vraca – Bistrica. Među prvima, startovao je Aleš Pušnik, a ubrzo zatim i Jovica Paliković. Sead Alihodžić, vozeći sa suvozačem Ismetom Ašćerićem, postigao je nevjerojatne performanse, nadmašujući konkurenciju.
Novi rekord na Trebeviću
Vozeći noću, Alihodžić je anulirao prednost od jedne minute i pretekao Palikovića, ostvarivši prednost od 1.7 minuta. Također je nadmašio Aleša Pušnika s prednošću od 1.2 minute. Ovim uspjehom postavio je novi rekord staze Trebević.