Uspon japanske željezničke mreže
Japan se ponovo afirmisao kao lider u željezničkoj tehnologiji zahvaljujući vozu Shinkansen, poznatom kao nova glavna linija. Ovaj voz postao je simbol modernog putovanja tokom svojih šest decenija saobraćanja.
Brzina i efikasnost
Shinkansen je omogućio putnicima da putuju brzinom do 322 kilometra na sat. Ova tehnologija nema premca u svijetu, dok Japan izdvaja milijarde dolara proizvodeći i izvozeći vozove i opremu.
Povijest i razvoj
Shinkansen svoj uspjeh može zahvaliti ranoj željezničkoj historiji Japana. Dok su u Americi i Evropi koristili standardne kolosijeke, Japan se odlučio za uži kolosijek. Ova odluka je omogućila bržu izgradnju, ali je ograničila brzine.
Revolucija putovanja
Putovanje između glavnih gradova Japana je nekada trajalo mnogo duže. Na primjer, 1889. godine je put od Tokija do Osake trajao 16 i po sati. Uvođenjem Shinkansena, ovaj put je skraćen na samo tri sata i 10 minuta do 1965. godine.
Shinkansen kao simbol promjene
Ova brza željeznička linija postala je ključni faktor ekonomskog razvoja Japana. Danas, Shinkansen predstavlja ne samo tehničko dostignuće, već i promjenu u tradicionalnom društvu.