Pada prodaja ključnih brendova
Prodaja kompanije Stellantis u Sjedinjenim Američkim Državama drastično je pala za 16% u prvoj polovini 2024. godine. Ovaj pad posebno pogađa nekoliko ključnih brendova. Prodaja Jeepova smanjena je za 9%, dok je Ram zabilježio pad od 26%. Chrysler i Dodge također su doživjeli smanjenje prodaje od 8%, odnosno 16%.
Neprodata vozila na lageru
Sa slabljenjem potražnje, Stellantis se suočava s velikim brojem neprodatih vozila. Kako bi smanjili zalihe, kompanija planira ponuditi veće popuste na modele iz 2024. godine i stariji inventar. Ove mjere trebaju im pomoći da se oslobode zaliha koja se nagomilala.
Smanjenje isporuka dilerima
Stellantis planira smanjiti isporuke američkim dilerima za čak 200.000 vozila u drugoj polovini 2024. godine. Ovim potezom kompanija udvostručuje svoje početne projekcije smanjenja, čime se nastoji prilagoditi trenutnim uslovima na tržištu.
Tegobe uzrokovane konkurencijom
Pad prodaje Stellantisa pripisuje se pogoršavanju situacije u globalnoj automobilskoj industriji i rastućoj konkurenciji, posebno kineskim proizvođačima. Analiza CarEdge pokazuje da je Alfa Romeo Giulia najsporije prodavani automobil u SAD-u, sa zalihama od 617 dana.
Mogućnost povoljnih kupovina
Iako je situacija loša za Stellantis, to predstavlja priliku za kupce koji traže povoljne cene. Ostaje neizvjesno hoće li problemi s prodajom pogoditi i ostale automobilske grupacije na svjetskom tržištu.