Tradicionalna utrka za podizanje svijesti
U nedjelju, uz tradicionalno zagrijavanje učesnika, startala je utrka u 11:30 sati. Šetnja je započela pola sata kasnije. Više od 550 heroina, žena koje su prošle operaciju karcinoma dojke, predvodilo je događaj u rozim majicama.
Učešće ambasadora i timova
Ove godine, kampanja je okupila 30 ambasadora i 11.582 učesnika podijeljenih u 302 registrovana tima. Među njima su se našla i 31 udruženja pacijentica oboljelih od karcinoma dojke iz cijele Bosne i Hercegovine.
Poruka i ciljevi kampanje
Nela Hasić, direktorica organizacije “Think pink – Zajedno smo jedno”, naglasila je važnost kampanje koja traje više od 45 dana. Također, istakla je da je cilj podizanje svijesti o ranoj prevenciji karcinoma.
Oboreni rekordi i prikupljena sredstva
Nela je sa suzama u očima rekla: “Oborili smo sve rekorde, 11.582 učesnika u 302 tima i bezbroj pojedinaca. Skupili smo 240.000 KM.” Ovaj događaj je najveća manifestacija za promociju važnosti ženskog zdravlja u našoj zemlji.
Važnost ranog otkrivanja
Osim toga, događaj ima za cilj podizanje svijesti o karcinomu dojke. Promocija ranog otkrivanja bolesti i prikupljanje sredstava za važne usluge ženama, čine ovaj događaj ključnim za cijelu zajednicu.