Teška situacija za Tupperware
Kompanija Tupperware, poznata po proizvodnji plastičnih posuda za hranu i piće, najavila je da će tražiti sudsku dozvolu za prodaju brenda. Ova 78-godišnja institucija postala je sinonim za plastične posude, ali se suočava s ozbiljnim finansijskim problemima.
Finansijski problemi i pad vrijednosti dionica
Prošle godine, Tupperware je upozorila na mogućnost bankrota ukoliko ne prikupi nova finansijska sredstva. Ove sedmice, vrijednost dionica kompanije smanjena je za 50 posto, nakon što su potvrđeni planovi za bankrot.
Uticaj pandemije i rast troškova
T durante pandemije, kompanija je doživjela kratkoročno povećanje prodaje. Ljudi su više kuhali kod kuće, ali se nakon tog perioda prodaja drastično smanjila. Također, rast cijena sirovina i troškovi transporta dodatno su negativno utjecali na profit.
Izjave direktorke i povijest brenda
Laurie Ann Goldman, izvršna direktorica, izjavila je kako je izazovno makroekonomsko okruženje u posljednjih nekoliko godina ozbiljno uticalo na finansijsku poziciju kompanije. Tupperware je osnovao Earl Tupper 1946. godine, a značaj brenda povećala je prodavačica Brownie Wise, koja je omogućila ženama da prodaju proizvode putem kućnih prezentacija.
Globalno prisustvo i izazovi u budućnosti
Danas se Tupperware proizvodi prodaju u 70 država širom svijeta. Kompanija nastoji privući mlađe potrošače kako bi osigurala svoju budućnost, ali konkurencija ostaje snažna.