Rezultati prvih 12 mjeseci poslovanja
Kompanija Pepco u Bosni i Hercegovini ostvarila je značajne rezultate u prvoj godini svog rada. Fokusi su bili na brend prisutnosti, dostupnosti lokacija i odnosu cijene i kvaliteta. Pepco planira nagraditi svoje kupce uz poseban asortiman proizvoda, koji sadrži više od 500 artikala za cijelu porodicu. Kvalitet ponude po najnižim cijenama ostaje ključna specifikacija brenda.
Škola niskih cijena
Tomislav Bekavac, voditelj Adria regiona, najavljuje “Školu niskih cijena” za povratak u školu. Ova akcija omogućava kompletiranje setova školske odjeće i dodataka za svega 25 KM. Proizvodi obuhvataju licencirane motive popularnih likova poput Barbie i Avengersa.
Ekspanzija i zapošljavanje
Pepco trenutno zapošljava 267 radnika u BiH, a planira povećati broj na 300 do kraja godine. Njihova strategija uključuje otvaranje novih prodavnica, s ciljem da se povećaju lokacije na tržištu.
Društvena odgovornost i ekološka orijentacija
Pepco se ponosi ponudom odjeće od organskog pamuka s certifikatom GOTS. Kompanija je također dio Inicijative za bolji pamuk, te nudi proizvode od prirodnih materijala poput slame i bambusa.
Fokus na kvalitetu usluge
Pepcov tim trgovaca služi kao ambasadori brenda i nastoji izgraditi dugotrajne odnose s kupcima. Ljubaznost, pristupačnost i profesionalnost ključni su kriteriji pri zapošljavanju.