Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeShowbizzKorejski rijaliti šou „The Influencer“ izaziva velike reakcije na Netflixu

Korejski rijaliti šou „The Influencer“ izaziva velike reakcije na Netflixu

Šta je „The Influencer“?

Novi korejski rijaliti šou „The Influencer“ nedavno je započeo emitovanje na Netflixu. U njemu učestvuje 77 zvezda društvenih mreža. Takmičari se bore za nagradu od 300 miliona korejskih vona, što je više od 200.000 evra.

Koncept takmičenja

U formatu sličnom „Big Brotheru“, sredstvo takmičenja je kreiranje savršene Instagram fotografije i organizacija livestreamova. Takmičari nose digitalne ogrlice koje prikazuju broj njihovih pratilaca. Cilj je da dokažu svoj uticaj i postanu „jedini preživeli“ u takmičenju.

Reakcije publike

„The Influencer“ već je izazvao poređenja sa popularnim filmovima kao što su „Hunger Games“ i „Battle Royale“. Međutim, gledaoci su podeljeni u svojim mišljenjima. Program je ocenjen kao „bizaran i besraman“, dok su neki komentatori kritikovali njegov „dehumanizirajući“ koncept.

Učesnici i ocjene

Među učesnicima je i popularni korejski YouTuber Risabae, koja ima preko 2,26 miliona pretplatnika. Ovaj šou obuhvata različite tipove kreatora, od iskusnih do novijih na platformama poput TikToka.

Poređenja s drugim serijama

Popularni medijski izvor The Guardian dao je šou tri od pet zvezdica, napominjući da se format društvenih medija ne prenosi lako u stvarni život. U komentarima na društvenim mrežama, neki korisnici izražavaju uzbuđenje, dok drugi smatraju koncept apsurdnim.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -