Strategije za jači glas
Američki portal Axios analizirao je kampanju koju vodi Kamala Harris, potpredsjednica SAD-a. Izvještaj ističe tri ključne taktike koje njen tim primjenjuje i planira koristiti u narednom periodu.
Povećanje fokus na glasače Trumpa
Prema analizama, Harris namjerava da se usmjeri na osvajanje glasova koji su ranije pripadali Donald Trumpu. Cilj je ostati u fokusu medija i voditi agresivnu kampanju, posebno u savezničkim državama gdje će bitka za glasove biti najintenzivnija u novembru.
Velika ulaganja u reklamu
Aktuelna analiza također otkriva da će kampanja potrošiti 370 miliona dolara na TV reklame od 2. septembra, kada se obilježava Dan rada, do 5. novembra, dana izbora. Ova strategija treba osigurati da Harris bude više prisutna u medijima od Trumpa.
Posjeta ključnim savezničkim državama
Cilj kampanje uključuje razne aktivnosti u “swing” državama poput Pennsylvanije, Georgije i Arizone. Harris je do sad uspjela oslabiti Trumpovu prednost u ovim državama, pretvarajući je u “mrtvu trku” prema najnovijim anketama.
Bus turneja po Georgiji
Kao dio svoje strategije, Harris planira započeti autobusku turneju po Georgiji, gdje će organizovati manje događaje. Ovim okupljanjima želi se povezati sa glasačima i predstaviti im svoje politiku, dok se Trump fokusira na veće skupove.