Utrka počela na neuobičajenoj lokaciji
Šesta etapa prestižne biciklističke trke Vuelta a España započela je iz tržnog centra, što se pokazalo kao neobična lokacija za start. Biciklisti su krenuli na put dug 185,5 kilometara s jednog od najneobičnijih mjesta ikada.
Sponzorski ugovor sa Carrefourom
Ovo neobično mjesto starta rezultat je sponzorskog ugovora s poznatim francuskim lancem trgovina Carrefour. Carrefour je glavni partner Vuelte i iskoristio je svoju prodavnicu kao mjesto za održavanje utrke.
Crvena majica lidera i njena simbolika
Osim što je domaćin starta, Carrefour sponzoriše i crvenu majicu, simbol liderstva u poretku. Zaposlenik kompanije dodjeljuje ovu majicu vozaču koji je na vrhu nakon svake etape.
Oslanjanje na sponzorstva u biciklizmu
U svijetu profesionalnog biciklizma, prihod od ulaznica nije pouzdan. Gledaoci mogu pratiti utrke besplatno, pa se ovi sportovi često oslanjaju na sponzorstva kako bi opstali.
Unikatna iskustva u biciklističkim trkama
Ovaj neobičan početak etapne trke nije jedinstven slučaj. U prošlosti su se slične situacije već događale, dok biciklisti prolaze kroz razne izazove i jedinstvene lokacije.