Jedna influenserica iz Srbije podijelila je svoj doživljaj na društvenim mrežama nakon što je platila 20 eura za tri mala štapića bureka u Dubrovniku. Ova cijena izazvala je brojne reakcije, a ona sama nije očekivala toliko visoku cifru za popularno jelo.
Ukus i cijena izazivaju pometnju
Iako je burek od telećeg mesa bio izuzetno ukusan, influenserica je istaknula da ne bi ponovo platila toliko novca za burek. “Strana ukusa” podsjetila je na to da može dobiti sličan burek za samo dva eura. Stoga je odlučila ocijeniti svoje iskustvo s cijenom tri od 10, ali s odličnom ocjenom za brendiranje pekarnice – čak 100 od 10.
Reakcije na društvenim mrežama
Reakcije korisnika na ovu vijest bili su burni. Mnogi su smatrali da je cijena “turistička prevara”. Komentari su se kretali od šokiranih izraza poput “To je skandal” do usporedaba s cijenama bureka u Bosni i Hercegovini, gdje je kilogram aus različitim mestima oko 12 KM.
Unatoč skandalu, brend pekarnice je osvojio simpatije zahvaljujući visokom kvalitetu i poslovnom pristupu. Čini se da je njihova odluka o otvaranju poslovnice u Dubaiju dodatno podigla njihovu popularnost, ukazujući na uspjeh brendiranja.