Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeVijestiSvijetKampanje za predsjedničke izbore 2024: Velike potrošnje na TV reklame

Kampanje za predsjedničke izbore 2024: Velike potrošnje na TV reklame

Uoči predsjedničkih izbora 2024. godine, kampanje republikanaca i demokrata su postavile visoke standarde kada je riječ o potrošnji na TV reklame. Aktuelni republikanski kandidat prošle je sedmice potrošio čak 151 milion dolara, fokusirajući se na napade na kandidatkinju Harris. U porastu su i troškovi njezine kampanje, koja je potrošila 129.9 miliona dolara na slične marketinške aktivnosti.

Uporedba sa prethodnim izborima

Poredeći sa izborima 2020. godine, primjetan je blagi skok u potrošnji. Tada je ukupno u mjesecu avgustu potrošeno 245 miliona dolara. Bidenova kampanja prednjačila je s 140 miliona, dok su ostale kampanje bile znatno skromnije. U 2016. godini, sve kampanje zajedno potrošile su samo 62,3 miliona dolara u istom razdoblju.

Uticaj pandemije na izborne kampanje

Jedan od razloga za skok potrošnje 2020. godine bio je način organizacije izbora. Rano glasanje poštom postalo je popularno zbog pandemije Covid-19, a mnogi su građani glasali već početkom septembra. Ove godine, analitičari ističu da je izlazak Bidena iz utrke na kraju jula uticao na Harrisovu kampanju, što je dodatno povisilo troškove na TV reklamama.

Nastavak trenda u septembru i oktobru

Tradicionalno, kupovina TV reklama raste u septembru i oktobru, jer se približava dan izbora. I republikanska, i demokratska kampanja nastoje maksimalno iskoristiti ovu priliku kako bi se bolje predstavili svojim glasačima.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -