Ponedjeljak, 25 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeVijestiSvijetTramp i Haris ulažu 280 miliona dolara u TV reklame pred izbore

Tramp i Haris ulažu 280 miliona dolara u TV reklame pred izbore

U avgustu su kampanje Donalda Trampa i Kamale Haris investirale nevjerovatnih 280 miliona dolara u televizijske reklame. Ovaj iznos se očekuje da će dodatno rasti tokom preostalog dijela augusta i naredna dva mjeseca.

Prednost kampanje Donalda Trampa

Kampanja republikanskog kandidata, Donalda Trampa, prednjači s potrošenih 151 milion dolara na TV napade usmjerene protiv Haris. S druge strane, kampanja Kamale Haris potrošila je 129.9 miliona dolara na sličan politički marketing.

Uporedba s prošlim izborima

Gledajući u poređenje sa prethodnim izbornim ciklusima, blagi skok potrošnje je evidentan. U 2020. godini, kada je potrošeno rekordnih 245 miliona dolara, kampanja Joea Bidena dominirala je s 140 miliona dolara.

Izlazak Bajdena iz utrke

Što se tiče 2023. godine, analitičari navode da je izlazak Joea Bidena iz utrke na kraju jula potaknuo Haris da intenzivira svoju kampanju. Njihove strategije usmjerene su na predstavljanje Haris glasačima na način koji im odgovara.

Očekivanja za naredni period

Kupovina TV reklama tradicionalno raste u septembru i oktobru, kada počinje rano glasanje. Očekuje se da će i Tramp i Haris, čije kampanje uspješno prikupljaju sredstva, još više ulagati u predstojećem periodu.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -