Dok su studenti šezdesetih godina prošlog stoljeća u Njemačkoj protestovali, inžinjeri iz Opela razvijali su inovacije. Godine 1968. predstavljen je Kadett Stir-Lec I, prvo hibridno vozilo marke.
Inovacije na traci proizvodnje
Kadett Stir-Lec I koristio je Stirling motor postavljen na zadnjem dijelu kupea. Ovaj motor proizvodio je električnu energiju koja je punila 14 olovnih baterija u prednjem dijelu vozila. Njegova efikasnost bila je neupitna, ali tiha u usporedbi s bučnim protestima njemačke omladine.
Testiranje na Hockenheimringu
Godinu dana kasnije, 1971., dr. Georg von Opel je testirao električni GT na Hockenheimringu. Tokom tog događaja, Opel je postavio šest svjetskih rekorda. Trgovački časopis “Mot” pisao je o tišini koja je pratila izvanredne rezultate.
Najveća brzina koju je GT postigao iznosila je 188,86 km/h. Na dionici od 10 kilometara, prosječna brzina automobila bila je 126,89 km/h. Ovi testovi su bili svijetla tačka Opelove posvećenosti e-mobilnosti.
Naslijeđe hibridne tehnologije
Opel, s priznanjem na veliku tradiciju inovacija, nastavlja sagledavati budućnost u svijetu električne mobilnosti. Kadett Stir-Lec I je bio samo početak jednog dugog putovanja.