Drugi južni dio pristupnih cesta od Pelješkog mosta prema Dubrovniku na tenderu je dobila grčka kompanija Avax, koja je ponudila oko 140 miliona KM. Treba istaći da je na isti tender konkurisala i firm aiz BiH Integral inženjering koji je ponudio oko 87 miliona KM, ali je ta ponuda odbijena.
U prvoj godini kineska firma CRBC uspjela je završiti 25 posto radova na mostu, a radove izvodi skoro 400 radnika, od kojih je većina iz Kine. Osim radova u vodi, aktivno se radi i na pristupnim cestama.
BiH još nikada nije “preboljela” projekat koji gradi Hrvatska i koji je finansijski podržala Evropska unija. Iz BiH poručuju da će most ugroziti BiH u smislu da će naša zemlja biti blokirana kada je u pitanju slobodan pristup otvorenom moru.
Posljednje informacije govore da bi BiH i sudskim putem mogla tražiti pravdu za projekat Pelješki most, u kojem smatra da je oštećena.