U svijetu automobila, trendovi se stalno mijenjaju, a jedan od njih je i “ravni” dizajn logotipa. U skladu s tim, Mazda je odlučila osvježiti svoj vizuelni identitet. Novi logotip, koji je nedavno predstavljen japanskim vlastima, karakteriše “aerodinamički” i minimalistički pristup.
Novi izgled s prepoznatljivim elementima
Novitet se ne razlikuje mnogo od aktuelnog logotipa koji se koristi od 1997. godine. I dalje zadržava oblik i gabarite, ali je pojednostavljen. Slovo M ostaje u centru kružnog amblema, što omogućava lako prepoznavanje brenda.
Rivalstvo među automobilskim gigantima
U svijetu automobila, mnogi proizvođači prate ovaj trend. Rivali poput BMW-a, Audija i Opela su već osvežili svoje logotipe. Ovi brendovi također su se odlučili za “poravnavanje” i pojednostavljivanje svojih dizajna u posljednjim godinama.
Novi logotip za električna vozila
Prema informacijama, Mazda planira koristiti novi logotip za svoja električna vozila. Pored toga, moguće je da će se primijeniti i u okviru partnerstva s kineskim proizvođačima. Pojednostavljena verzija logotipa već se pojavila na konceptu Arata SUV, koji je debitovao na sajmu u Pekingu.