Nova strategija Toyote na polju električnih vozila
U nastojanju da poboljša svoje prisustvo na tržištu električnih automobila, Toyota planira izgradnju tvornice baterija u regiji Fukuoka, na jugozapadu Japana. Ova tvornica će opskrbljivati luksuzne automobile marke Lexus, čime će se dodatno osnažiti cijeli proizvodni lanac.
Kyushu kao centralna tačka opskrbe
Toyota želi pretvoriti otok Kyushu, gdje se nalazi grad Fukuoka, u ključnu lokaciju za proizvodnju električnih vozila i izvoz za azijsko tržište. U toj regiji se već proizvode luksuzni automobili marke Lexus, a nova tvornica će povećati kapacitete i unaprijediti ponudu električnih modela.
Ambiciozni ciljevi do 2030. godine
Proizvođač automobila planira do 2030. godine prodati 3,5 miliona električnih automobila godišnje, što čini trećinu od ukupne prodaje. Od tog broja, skoro polovina vozila bit će proizvedena lokalno u novoj tvornici BEV Factory, koja će se fokusirati na električna vozila.
Izazovi i konkurencija
Iako je Toyota u 2023. godini prodala samo 104.000 električnih vozila, kompanija je svjesna potrebnih promjena. Konkurencija, posebno iz Kine, postaje sve jača. Evropski proizvođači su usporili, što otvara prilike za Toyotu da unaprijedi svoju strategiju i prodaju.
Podrobnosti o TVORNICI još nisu poznate
Detalji o iznosu investicija i datumu početka izgradnje nove tvornice još nisu službeno potvrđeni. Međutim, upravljanje tvornicom će preuzeti Primeearth EV Energy, podružnica koja se specijalizirala za proizvodnju baterija za hibride i električna vozila.