Njemački autoklub nedavno je proveo testiranje više od 80 električnih vozila kako bi utvrdili njihovu autonomiju na velikim udaljenostima. Za testiranje su korišteni parametri utvrđeni u ustaljenom ekotestu. Autoklub je mjerio autonomiju vozila s baterijom napunjenom na 90 posto, što je realistično jer većina vlasnika kreće na put sa samo malim odstupanjem od 10 posto.
Jedno od vozila koje se istaklo u testiranju je Hyundai Ioniq 6. Sa baterijom od 77,4 kWh i pogonom na zadnje točkove, Ioniq 6 je postigao zapanjujuću autonomiju od 931 kilometar s jednim zaustavljanjem i dodatnim kratkim punjenjem. Ovo je čini liderom među testiranim električnim vozilima.
Uz Ioniq 6, još pet vozila je postiglo rezultat prelaska 800 kilometara. Lucid Air je “zaustavljen” nakon 859 kilometara, BMW iX je prešao 835 kilometara, Mercedes EQS – 825 kilometara, EQE SUV – 806 kilometara i Polestar 2 – 801 kilometar. Sva ova vozila pokazuju da mogu pružiti autonomiju veću od 800 kilometara, što ih čini idealnim za vožnju na duge distance.
Međutim, od svih testiranih vozila, samo 13 je postiglo autonomiju veću od 750 kilometara s jednim zaustavljanjem i dodatnim punjenjem. Ova vozila su ocijenjena kao “pogodna za velike udaljenosti”. Pored spomenutih šest vozila koja su prešla 800 i više kilometara, još sedam električnih modela je zadovoljilo ovaj kriterij.
Druga kategorija vozila obuhvatala je one s dometom između 500 i 750 kilometara. Ukupno 42 vozila su se svrstala u ovu kategoriju, što čini većinu testiranih vozila.
Ovi rezultati testiranja pokazuju da se s vremenom sve više električnih vozila razvija s poboljšanom autonomijom, što olakšava vožnju na duge distance. Hyundai Ioniq 6 svojim izvanrednim rezultatom dokazuje da ima šampion efikasnosti među električnim vozilima.