Mercedes-Benz je nedavno iznenadio svoje obožavatelje najavom da će od 2030. godine postati 100 posto električni brend. Međutim, nedavne promjene u globalnim tržišnim uslovima i sumnje unutar automobilske industrije dovele su do izmjena u ovoj strategiji.
Ova njemačka automobilska kompanija sada planira nastaviti ulagati u motore s unutrašnjim sagorijevanjem, čak i nakon 2030. godine. Izvršni direktor Mercedesa, Ola Källenius, potvrdio je ovu promjenu strategije u nedavnom intervjuu za njemačku publikaciju Wirtschaftswoche.
Strategija Mercedes-Benz-a sada je usmjerena na plug-in hibride kao ključnu tehnologiju za ovu tranziciju, dok će električni automobili biti dominantni samo na tržištima gdje uslovi budu dozvoljavali.
Evropa je trebala biti ključna tačka u ovom planu prelaska na čisto električnu budućnost, ali smanjena potražnja i skepticizam unutar industrije su natjerali Nijemce da zaustave ove planove. Mercedes-Benz se suočava sa izazovima kad je u pitanju infrastruktura za električna vozila, kao i visokim cijenama ovih vozila.
Ova nova strategija Mercedes-Benz-a odražava želju automobilske kompanije da se prilagodi promjenjivim tržišnim uslovima. Iako će električni automobili i dalje biti važan dio njihove ponude, motori s unutrašnjim sagorijevanjem neće biti napušteni.
Budućnost Mercedes-Benz-a će se temeljiti na multifunkcionalnoj mješavini električnih vozila i plug-in hibrida, kako bi se zadovoljile različite potrebe i preferencije potrošača.
Ova nova strategija Mercedes-Benz-a ima za cilj pružiti više fleksibilnosti, privući širi spektar kupaca i pridonijeti dugoročnoj održivosti kompanije. Njihov fokus ostaje na inovacijama i stvaranju vozila koja zadovoljavaju visoke standarde kvalitete, luksuza i performansi.
Motori s unutrašnjim sagorijevanjem mogli bi pružiti most između tradicionalne i električne mobilnosti, dok će se Mercedes-Benz prilagođavati mijenjajućim potrebama tržišta i tehnologijama.