Kadett C je bio svjedok turbulentnog perioda u autoindustriji, obilježenog revolucionarnim promjenama u društvu. Ovaj atraktivni automobil, treća generacija Kadetta, predstavljen je u vremenu kada su se događale važne stvari širom svijeta.
Naučnici su se okupili na prvoj svjetskoj konferenciji o klimi u Ženevi, Walkman je omogućio slušanje muzike dok ste u pokretu, a Kina se otvorila prema Zapadu. Upravo u tom vremenskom periodu, Kadett C je izazvao pažnju automobilskog tržišta.
Ovaj model je donio promjene u dizajnu automobila sedamdesetih godina. Svojom atraktivnom rešetkom hladnjaka, naborom na poklopcu motora i prednjim veznim limom u obliku mini spojlera, Kadett C je bio prepoznatljiv. Bio je dostupan u šest različitih karoserijskih stilova, uključujući limuzinu sa dvoja i četvero vrata, hatchback City model, kupe, karavan i Aero model s otvorenim krovom.
Kadett C je nudio različite mogućnosti motora, od ekonomične varijante s 40 KS do GT/E modela s 1,9-litrenim motorom i 105 KS. Najveća brzina koju je postizao bio je 180 km/h. Kasnije je čak uveden motor od 115 KS. Posebna verzija C coupéa, poznata kao GT/E, imala je famozni 2,0-litreni motor koji se koristio samo u rally i GT/E modelima.
Zanimljivo je da je Kadett C bio svjetski automobil. Osim što se proizvodio u Njemačkoj, proizvodio se i kao Chevette u Vauxhallu u Velikoj Britaniji. Također se proizvodio u Aziji, Australiji te Sjevernoj i Južnoj Americi, s manjim izmjenama u karoseriji i tehnologiji u skladu s lokalnim uslovima.
General Motors je tada bio pionir u dijeljenju mehanike, prilagođavajući globalnu T-Car platformu za čak 37 različitih automobila širom svijeta pod različitim markama. Na taj način su otvorili put za buduće trendove poput Volkswagenovog dijeljenja mehanike.
Kao svjedok promjena u autoindustriji, Kadett C pružio je inovativnost, stil i performanse koje su osvojile brojne vozače širom svijeta, čineći ga automobilom koji će zauvijek biti zapamćen u istoriji.