Kineska automobilska kompanija Changan namjerava ponuditi evropskim kupcima svoje električne brendove uključujući Deepal, Changan Qiyuan i Avatr. Ova ponuda će uključivati šest modela vozila koji će biti dostupni na tržištu do 2027. godine.
Kao dio svoje globalne strategije, Changan je prošle godine započeo ekspanziju na međunarodna tržišta i izgradnju tvornica širom svijeta. Nakon uspjeha na južnoameričkom tržištu, kineski proizvođač se sada okreće Europi, gdje će se fokusirati na prodaju električnih vozila.
Iako će se njihova strategija za Europu zasnivati na električnim vozilima, Changanova planirana proizvodnja u Srednjoj i Južnoj Americi usmjerit će se na vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Prema procjenama, očekuje se da će prodaja ovih vozila dostići oko 200.000 jedinica do 2030. godine. Kako bi ispitali ovo tržište, Kinezi su već u februaru otvorili predstavništvo u Meksiku.
Ova vijest dolazi neposredno nakon što je Evropska komisija najavila namjeru uvođenja dodatnih poreza na kineska električna vozila. Ovo bi moglo dodatno motivirati kineske proizvođače automobila da otvore proizvodne pogone u Europi kako bi izbjegli povećane poreze. Automobilski analitičari smatraju da bi vozila proizvedena u Evropi bila izuzeta od ovih dodatnih nameta.
Osim Changana, i druge kineske automobilske kompanije kao što su SAIC, BYD i Chery također su najavile planove za pokretanje proizvodnje u Europi, kako bi izbjegle carinske namete. Jedan od najuspješnijih primjera je Leapmotor koji već koristi tvornicu u Poljskoj kroz suradnju sa Stellantisom. Sličan korak je napravio i Chery ulaskom na špansko tržište putem obnove lokalnog brenda Ebro.
Changanova odluka da se proširi na evropsko tržište električnim vozilima pokazuje koliko je važno za kineske proizvođače prilagoditi se zahtjevima novih tržišta i smanjiti svoju zavisnost od tradicionalnih pogonskih sistema. Ovo će također biti dobra prilika za evropske kupce da se upoznaju sa kvalitetom i inovativnošću koju kineski proizvođači automobila nude.
Očekuje se da će Changan i druge kineske automobilske kompanije imati uspjeh na evropskom tržištu, jer se sve više potrošača okreće prema ekološkim i energetski efikasnim vozilima.