Euroazijska grupa aviokompanija neće moći sama podnijeti sve veće dodatne troškove koji proizlaze iz regulatornih zahtjeva u narednim godinama, upozorili su iz Lufthanse u saopćenju za medije.
U skladu s novim pravilima, dodatak se primjenjuje na karte rezervisane od 26. juna s polascima iz evropskih zemalja. Visina dodatka varira između jedan i 72 eura, ovisno o pređenoj udaljenosti.
Lufthansa već duže vrijeme izražava nezadovoljstvo zbog dodatnih troškova koje nametaju EU regulative i nacionalni porezi evropskim aviokompanijama. Na primjer, let Lufthanse iz Madrida s presjedanjem u Frankfurtu do Šangaja i nazad koštat će otprilike 220 eura više do 2035. godine, objavila je Lufthansa Grupa u nedavnoj analizi. U usporedbi s tim, putovanje istom rutom s aviokompanijom izvan EU koja leti preko Istanbula ima povećanje troškova od samo oko 40 eura.
Ovakvo povećanje dodatnih troškova moglo bi imati negativan uticaj na poslovanje aviokompanija u Europi i dovesti do daljnjih povećanja cijena letova za putnike. Lufthansa i druge aviokompanije iz Euroazijske grupe pozivaju regulatorna tijela da preispitaju ove dodatne troškove kako bi se očuvala konkurencija na tržištu.
Situacija u vezi s dodatnim troškovima prijeti da se pogorša u narednim godinama, stoji u saopćenju iz Lufthanse. Aviokompanije će morati pronaći načine za prevladavanje prepreka koje ovi dodatni troškovi donose i istovremeno osigurati da putnici i dalje imaju pristupačne cijene letova.
S obzirom na nepredvidive okolnosti uzrokovane pandemijom COVID-19, očekuje se da će se ova situacija dodatno zakomplicirati. Aviokompanije će trebati dugoročnu strategiju kako bi izbjegle potencijalne ekonomske poteškoće, ali i zadovoljile potrebe putnika u smislu povoljnih cijena i kvalitetnih usluga.