Njemačka automobilska kompanija BMW prekinula je saradnju sa švedskom kompanijom Northvolt zbog problema s proizvodnjom baterija. BMW je u julu 2020. godine potpisao ugovor s Northvoltom za isporuku baterijskih ćelija, ali šveđanska kompanija nije uspjela ispuniti svoje obaveze.
Northvolt je kasnio dvije godine sa serijskom proizvodnjom baterijskih ćelija i suočavao se s problemima u generisanju previše otpada. Također, njihov plan da koriste 100 posto obnovljive energije dobijene od vjetra i hidroelektrana također nije uspio.
Kako bi nadomjestio nedostajuće baterije, BMW je odlučio angažovati Samsung SDI za isporuku baterija potrebnih za svoje trenutne električne automobile. Međutim, BMW još uvijek ima ugovor s Northvoltom za isporuku baterijskih ćelija sljedeće generacije koje će se koristiti u električnim vozilima Neue Klasse.
Northvolt je osnovan 2016. godine od strane dva bivša zvaničnika Tesle. Kompanija je nedavno prikupila 5 miliona dolara za proširenje svojih postrojenja u Švedskoj kako bi mogla reciklirati baterije. Također, gradi novu gigatvornicu za proizvodnju baterija u Njemačkoj i razmišlja o izgradnji još jednog postrojenja u Švedskoj.
BMW-ova linija Neue Klasse električnih vozila očekuje se da će zaživjeti krajem 2025. godine, a prvi model koji će biti proizveden je iX3. Nakon iX3, slijede električni sedan veličine Serije 3, sedan coupeovskog oblika iX4 i karavan 2027. godine. Planirano je da i nasljednik aktualnog modela iX2 bude dio Neue Klasse porodice.
Ova prekid saradnje između BMW-a i Northvolta pokazuje koliko je proizvodnja i isporuka baterijskih ćelija ključna za uspjeh električnih vozila. Automobilska industrija sve više se okreće elektrifikaciji, ali kvalitetne i pouzdane baterije su od vitalnog značaja za njihovu održivost i konkurentnost na tržištu.