Francuski konglomerat LVMH nedavno je kupio većinski udio u jednom od najpoznatijih pariskih restorana, Chez L'ami Louis. Ovaj ugostiteljski objekat opisan je kao autentični pariski dragulj i LVMH je obećao da će očuvati njegov jedinstveni karakter i porodični identitet.
Iako nije precizirano koliko tačno iznosi taj većinski udio, LVMH je naglasio da će nastaviti namirnice nabavljati od malih proizvođača koji su decenijama odani ovom restoranu. To obećanje ima za cilj održavanje visoko kvalitetnih namirnica za koje je Chez L'ami Louis poznat.
Chez L'ami Louis je restoran koji je ugostio brojne poznate ličnosti, uključujući bivšeg američkog predsjednika Billa Clintona, režisera Martina Scorsesea, bivšeg nogometaša Davida Beckhama i njegovu suprugu Victoriju. Restoran je dobio i pohvale od američke glumice i biznismenke Gwyneth Paltrow, čiji je lifestyle brend Goop predstavio Chez L'ami Louis kao jedan od najboljih i najuglednijih bistroa u Parizu.
Očuvanje pariskog identiteta izuzetno je važno za LVMH i vlasnika konglomerata Bernarda Arnaulta. Prema neimenovanom izvoru CNN-a, čak je i Arnault večerao u ovom restoranu. Multimilijarder Arnault je poznat po svom strastvenom očuvanju pariskog identiteta.
LVMH i Bernard Arnault su 2019. godine obećali donaciju od 200 miliona eura za obnovu pariske katedrale Notre Dame koja je teško oštećena u požaru. Ova poruka podrške za očuvanje pariske kulturne baštine nadmašila je očekivanja, a porodice iza velikih kompanija poput L'Oreala i Keringa također su dale značajne donacije za obnovu katedrale.
Ovom akvizicijom LVMH je dodatno proširio svoje prisustvo u ugostiteljskom sektoru i potvrdio svoju posvećenost očuvanju autentičnosti i kvaliteta u gastronomiji.