Kako je električna revolucija zahvatila automobilsku industriju, malo je tko očekivao da će Seat ostvariti sjajne komercijalne rezultate u ovoj godini. Međutim, španski brend je iznenadio sve i ostvario najbolju prodajnu godinu u svojoj historiji.
Sa 33 miliona eura operativne dobiti u nestabilnoj 2022. godini, Seat je prošle godine ostvario značajan napredak dostigavši 625 miliona eura. I ova godina je obećavajuća za brend, s prodajnim rezultatima koji su i dalje u usponu.
Prije pandemije Covid-19, Seat je bio na rubu opstanka, ali uspio se oporaviti i stabilizovati marku. Nakon pet mjeseci prodaje u ovoj godini, Seat je ostvario značajan rast od 21,1 posto u prodaji u Evropi. U maju je prodano čak 4.385 automobila više nego u istom mjesecu prošle godine.
Seat je ukupno prodao 121.169 novih vozila u Evropi za prvih pet mjeseci, što je rast od 10,3 posto u odnosu na prošlu godinu. Ovi rezultati svjedoče o sjajnom stanju kompanije i nepostojanju razloga za brigu čak i među njenim najvećim kritičarima.
Ova vijest je dokaz da Seat nije samo preživio električnu revoluciju, već je uspio u njoj prosperirati. Španski brend je još jedan primjer uspješne adaptacije na promjene u automobilskoj industriji i plasman novih vozila na tržištu.
Sigurno je da Seat ima još mnogo da pokaže i da će nastaviti ostvarivati izvanredne prodajne rezultate u budućnosti.