Čini se da je Evropa još uvijek neodlučna u kojem smjeru će se kretati mobilnost u bliskoj budućnosti. Potražnja za električnim vozilima zabrinjavajuće pada, a optimizam je sve manje prisutan.
Jedan od faktora koji doprinosi ovom trendu su uvećane tarife koje EU namjerava uvesti na uvoz električnih automobila iz Kine. Ova odluka ne izgleda kao najbolja ideja s obzirom na to da bi trebalo motivisati kupce na kupovinu pristupačnih vozila bez emisija. Osim toga, neka od najvažnijih evropskih tržišta već su odustala od poticaja za kupovinu električnih vozila, poput Njemačke.
Pored ovih faktora, mnogi proizvođači vozila odustaju od planova za elektrifikaciju i umjesto toga okreću se hibridnoj tehnologiji. Osim toga, mreža punionica u Evropi još uvijek nije dovoljno razvijena, što otežava uspostavljanje snažnog lanca opskrbe baterijama i smanjenje ovisnosti o Kini.
Upravo problem s punionicama i baterijama čini Maroko privlačnom destinacijom za kineske proizvođače. Ova sjevernoafrička država, s razvijenom autoindustrijom, postaje centar za proizvodnju kineskih baterija koje bi bile lakše distribuirane u Evropu.
Evropa polako gubi investitore u oblasti električne mobilnosti u korist drugih zemalja, poput Sjedinjenih Američkih Država, Kanade i, sada vidimo, Maroka. Maroko ima prednost jer je bogat resursima kao što su fosfati, kobalt i mangan, koji su ključni za proizvodnju baterija za električna vozila.
Ova situacija upućuje na potrebu da Evropa preispita svoju strategiju i stvori povoljnije okruženje za razvoj električne mobilnosti. Inače, samo će gubitnici biti evropski građani koji će propustiti priliku za čistiju i održiviju budućnost.