Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomePozitivnoBiznisKontroverze oko osnivanja kompanije SEE Media Research i uticaja na tržište oglašavanja

Kontroverze oko osnivanja kompanije SEE Media Research i uticaja na tržište oglašavanja

Kompanija SEE Media Research je osnovana u decembru 2023. godine kako bi se bavila mjerenjem gledanosti televizijskih kanala. Međutim, povezanost direktora Marka Gujaničića sa sinom predsjednika Republike Srpske, Igorom Dodikom, izazvala je sumnjive reakcije javnosti.

Ova povezanost dovela je do sumnje da su odluke i propisi u Institutu za mjeriteljstvo prilagođavani kako bi pogodovali kompaniji SEE Media Research. S obzirom na to da je mjerenje gledanosti osnova za tržište oglašavanja, postoji strah da će ova kompanija imati monopol nad upravljanjem tržištem marketinga.

Predstavnici kompanije “Kantar Media” su u saopćenju izjavili da je SEE Media Research odgovorna za dobijanje dozvola i usklađivanje mjernih uređaja “Kantar Media” sa regulatornim okvirom. Ova kompanija je preuzela licencu i tehnologiju od “Kantar Media”, a sama procedura dobijanja dozvola mora biti u skladu sa propisima Instituta za mjeriteljstvo.

Iz “Audience Measurementa”, koji je bio vodeća kompanija u ovom poslu proteklih 10 godina, ističu da se raduju zdravoj konkurenciji, ali da trenutni pravilnik favorizuje samo uređaje kompanije “Kantar Media”. Direktor “Audience Measurmenta” Damir Avdić smatra da ukoliko pravilnik ostane na snazi, nijedan drugi ponuđač neće moći učestvovati na tržištu.

Kontroverza oko osnivanja kompanije SEE Media Research i uticaja na tržište oglašavanja ne jenjava. Audience Measurment je odlučio da podnese krivičnu prijavu, a kasnije i tužbu protiv direktorice Instituta za mjeriteljstvo, Milice Ristović Krstić, koja je donijela novi pravilnik. Očekuje se da će ova situacija dovesti do daljnje analize i promjena u zakonodavstvu kako bi se osigurala fer konkurencija na tržištu.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -