Američka Savezna uprava za avijaciju (FAA) provodi istragu nakon što je avion kompanije Southwest Airlines tokom leta doživio naglo propadanje i zaustavio se na nadmorskoj visini od oko 120 metara iznad Tihog okeana, javlja Reuters. Incident se dogodio 11. aprila kod obale Havaja, uz nepovoljne vremenske uslove.
Prema memorandumu koji je distribuiran pilotima Southwest Airlinesa, Boeing 737 Max 8 avion je propadao brzinom od 1200 metara u minuti prije nego što se zaustavio na nadmorskoj visini od oko 120 metara iznad okeana. Avion je nakon incidenta preusmjeren i srećom, nije bilo ozlijeđenih putnika ili članova posade.
Kompanija Southwest Airlines istakla je važnost sigurnosti kao prioritet i izjavila da je događaj tretiran na odgovarajući način putem njihovog sistema upravljanja sigurnošću. FAA je potvrdila da je pokrenula istragu i kontinuirano prati situaciju.
Ovaj incident dolazi nakon sličnih problema s Boeingom 737 Max avionima, koji su doveli do zabrane letenja ovih aviona u prošlosti. U jutarnjoj paravojno emitvanje ‘gusti oblacima’ leta za Hawai na 11 aprilu, avion prolazi kroz “nizozemski okret”, fenomen koji uzrokuje ljuljanje aviona od vrha jednog krila do vrha drugog.
Osim ovog incidenta, nedavno smo saznali da su dvojica zviždača koji su iznijeli probleme s Boeingom preminula. John Barnett, bivši radnik Boeinga, je svjedočio na sudu i iznio probleme s lošim standardima u tvornici i problemima s sistemima za kisik. Također, Joshua Dean, inspektor kompanije Spirit AeroSystems, koja je bila uključena u proizvodnju trupova za Boeingove avione, izrazio je zabrinutost zbog krivo izbušenih rupa na avionima.
Sve ove situacije ukazuju na ozbiljne sigurnosne probleme u proizvodnji i održavanju Boeingovih aviona, što zahtijeva hitnu akciju i dodatne istrage. FAA i zračne kompanije moraju osigurati sigurnost putnika i posade iznad svega.