Prije rođenja Logana, rumunska autoindustrija je životarila s modelima poput Dacije Solenze i Daewoo Matiza. Ako se vratimo 20 godina u prošlost, Rumuni su u dvije tvornice proizvodili oko 120.000 automobila godišnje, a glavnica proizvodnje odvijala se u Mioveniju, Dacijinoj tvornici koju od 1999. kontroliše Renault.
Shodno skromnom rumunskom tržištu, te 2004. godine oko 40 posto svih novih automobila prodatih na domaćem tržištu činila je Dacia, a oko 20 posto marka Daewoo. Praktično, uvoz je zauzimao tek nešto više od 40 posto ukupnog broja novih automobila prodanih u ovoj istočnoevropskoj zemlji.
Budući da je tvornica Daewoo u tom periodu bila u zastoju, uvođenje Dacije Logan bilo je s nestrpljenjem iščekivano od strane industrije i kupaca, pa čak i rumunske vlade koja je očajnički trebala povećati stopu izvoza kako bi se oživjela ekonomija.
Prije dolaska Logana, prvi moderni automobil s bedžom Dacije pojavio se nakon što je, u saradnji s novim vlasnikom, Renaultom, na tržište stigla modernizovana verzija modela Dacia Nova. Tačnije, stigla je Dacia SuperNova, limuzina opremljena motorom i mjenjačem dopremljenim s polica francuske marke. U tom tranzicijskom periodu stigla je nešto poznatija Solenza, koja je tačno najavila i otkrila ono što će predstavljati Logan, model s kojim bi Dacia konačno mogla priuštiti povratak na strana tržišta.
Dacia Logan je postala pravi hit, kako među taksistima tako i među običnim vozačima. Njegov povoljan izgled, prostranost i pouzdanost privlače sve veći broj kupaca. Tuzlanski taksista je čak prešao pola miliona kilometara sa svojim Loganom, što svjedoči o izdržljivosti ovog modela.
Danas, Dacia Logan je postala najprodavaniji automobil u Rumuniji i povukla je i ostale modele Dacije prema uspjehu. Rumunska autoindustrija je doživjela procvat zahvaljujući Loganu i prepoznata je kao važan igrač na tržištu automobila. Autoindustrija je postala jedna od glavnih industrija u Rumuniji, zapošljavajući hiljade ljudi i donoseći značajne prihode zemlji.
Dacia Logan je izvršila pravu revoluciju u rumunskoj autoindustriji, pokrenuvši je i transformišući Rumuniju iz zemlje koja je životarila s nekoliko zastarjelih modela u zemlju koja je postala poznata po inovativnim modelima i konkurentnoj industriji automobila.