Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeZanimljivostiZanimljivostiStiv Džobsov "pivski test" za pronalazak najboljih A-igrača u Appleu

Stiv Džobsov “pivski test” za pronalazak najboljih A-igrača u Appleu

Jedan od najvećih vizionara u svijetu tehnologije, Stiv Džobs, nije samo revolucionizovao industriju, već je imao i svoj poseban način pronalaženja talentiranih ljudi za svoju kompaniju, Apple. Džobs je koristio poznati “pivski test” kako bi provjerio da li će kandidati za posao dobro odgovarati njegovom timu.

“Dobar dio posla je intimna jer veoma pažljivo biram ljude s kojima ću raditi i zato što više volim raditi s tačnim ljudima”, izjavio je Džobs. “Pivski test je jednostavan način da malo bolje upoznate osobu i vidite da li se uklapa u našu kompanijsku kulturu.”

Ideja “pivskog testa” je bila da Džobs izvede potencijalne kandidate na šetnju i uputi ih u pub. Tamo bi zadavao pitanja koja bi mu pomogla da bolje razumije pojedince. Na primjer, pitao bi ih “Kada ste zadnji put postigli nešto?” ili “Šta ste radili prošlog ljeta?”

Džobs je vjerovao da je važno ne samo imati visoku inteligenciju, već i sposobnost sagledavanja šire slike. On je želio dobiti ljude koji mogu vidjeti “grad s 80. sprata” i koji mogu razmišljati izvan okvira.

Ono što je bio cilj Džobsa u ovom procesu zapošljavanja bilo je pronalaženje najboljih “A-igrača”, kako ih je nazvao. On je vjerovao da kada okupite dovoljno talentiranih pojedinaca, oni će voljeti raditi zajedno jer nikada nisu imali priliku to učiniti.

Stiv Džobs nas je napustio prije deset godina, ali njegov utjecaj na svijet tehnologije i liderstva i dalje je vječan. Njegov “pivski test” ostaje jedan od načina na koji je pronašao najbolje talente u industriji.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -