Kineska automobilska kompanija Great Wall Motors (GWM) donijela je odluku o zatvaranju svog evropskog sjedišta, koje se uglavnom temelji na lošoj prodaji njihovih automobila na Starom kontinentu. Prošle godine, od ukupno 316.018 prodatih automobila na prekomorskim tržištima, samo 6.300 završilo je u Evropi. Kao rezultat toga, GWM je nedavno odgodio svoj cilj prodaje milion automobila izvan Kine između 2025. i 2030. godine, zbog izazovnih uvjeta na tržištu.
Prema informacijama njemačkog Manager Magazina, GWM će zatvoriti svoje urede krajem augusta, a svi uposlenici, njih 100, će dobiti otkaze. Navodno su i uposlenici partnerskih kompanija već obaviješteni o ovoj odluci. Ipak, GWM je izdao saopćenje u kojem ističe svoju posvećenost postojećim tržištima u Evropi, ali priznaje da je potrebno prilagođavanje usljed nestabilnosti na tržištu.
U novembru 2023., GWM je najavio konsolidaciju brendova Ora i Wey u jednu GWM jedinicu, što je rezultiralo promjenom naziva proizvoda. Tada je GWM planirao proširiti se na nekoliko evropskih zemalja u 2024. godini, uključujući i Španiju, Italiju i Austriju. Međutim, od tih planova se odustalo.
Kineska kompanija će ipak poštovati već uspostavljene partnerske dogovore u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Irskoj i Švedskoj. Zatvaranje ureda u Evropi znači da će se menadžment voditi direktno iz sjedišta u Baodingu, Kini.
Trenutno, GWM-ova ponuda na evropskom tržištu uključuje modele poput Ora 03 (ranije poznat kao Ora Funky Cat) i SUV-ove Wey 03 i 05. Ostaje da se vidi da li će se očekivani evropski debi sedana Ora 07, sličnog Porsche Panameri, dogoditi tokom nadolazećeg ljeta, kako je ranije najavljeno.