Jedna od vodećih japanskih automobilskih kompanija koja je poznata po svojim hibridnim modelima neće se priključiti trendu električne revolucije. Dok mnoge auto-kuće najavljuju da će do kraja decenije prestati proizvoditi automobile s unutrašnjim sagorijevanjem, japanska kompanija odlučila je ostati vjerna benzinskim motorima.
Ova odluka posebno je oduševila specijaliste u Gazoo Racing team-u. Tomoya Takahashi, šef ove ekipe, izjavio je da Gazoo Racing neće proizvoditi električne automobile, dokle god benzinski motori mogu pokretati njihove sportske modele marke Toyota. On tvrdi da motori s unutrašnjim sagorijevanjem imaju svijetlu budućnost i da nije vrijeme da se od njih povuče.
Dok Evropska unija razmatra zabranu prodaje automobila s unutrašnjim sagorijevanjem, Gazoo Racing će nastaviti s razvojem novih benzinskih motora za svoje sportske modele. Planiraju poboljšati performanse Toyota GR86, GR Yaris, GR Corolla i GR Supra, a uskoro bi se mogao pridružiti i prvi Toyota SUV visokih performansi.
Ove odluke mogu značiti da će konceptni model FT-Se, koji je trebao biti električni nasljednik dvosjeda MR2, ostati samo koncept. Tradicionalisti u Gazoo Racing team-u zadržavaju svoju strast prema ručnim mjenjačima i žele nastaviti razvijati benzinske motore za svoje modele.
Iako mnoge automobilske kompanije okreću svoju pažnju ka električnim vozilima, Toyota odlučila je ostati vjeran svojoj tradiciji i vjeruje u budućnost benzinskih motora.