Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomePozitivnoBiznisCoca-Cola direktno stvara 39 miliona KM dodane vrijednosti u bosanskohercegovačkoj ekonomiji

Coca-Cola direktno stvara 39 miliona KM dodane vrijednosti u bosanskohercegovačkoj ekonomiji

Prema nedavnoj studiji o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2023. godini, Coca-Cola je direktno stvorila 39 miliona KM dodane vrijednosti, dok je indirektno podržala još 264 miliona KM u ekonomiji zemlje. To znači da svaka konvertibilna marka koju stvara Coca-Cola podržava stvaranje još 6,7 KM dodane vrijednosti u bosanskohercegovačkoj ekonomiji.

Ukupna vrijednost direktnog i indirektnog utjecaja Coca-Cole, u obliku plaća, poreza i dobiti, u 2023. godini iznosila je 303 miliona KM, što čini 0,65% BDP-a BiH. Ovi impresivni rezultati predstavljeni su pred predstavnicima institucija, vladinog i nevladinog sektora, akademije, poslovnih udruženja, zajednice, poslovnih partnera i medija, u Coca-Colinoj punionici u Hadžićima.

Generalna direktorica Coca-Cole HBC Adria, Dora Strezova Nikolova, istakla je ponos zbog postignutih rezultata i ulaganja koja su ostvarena zahvaljujući strateškim odlukama i partnerstvima u Bosni i Hercegovini. Coca-Cola je duboko integrisana u bosanskohercegovačko društvo i posvećena je razvoju lokalne zajednice, u kojoj proizvodi čak 83% proizvoda namijenjenih domaćem tržištu.

Rezultati studije pokazuju da je Coca-Cola ostvarila rekordan rast u prethodne dvije godine, sa proizvodnjom od preko 120 miliona litara pića u 2023. godini. Ovi rezultati svjedoče o izuzetnoj operativnoj efikasnosti i kontinuiranom rastu kompanije.

Osim ulaganja u proizvodnju i inovacije, Coca-Cola je uložila značajna sredstva u projekte zaštite okoliša i podrške mladima u Bosni i Hercegovini. Od 2019. do 2023. godine, Coca-Cola je uložila 786.000 KM u projekte u zajednici. Samo u 2023. godini, kompanija je uložila 174.000 KM, od čega je 98.000 KM usmjereno ka zaštiti okoliša, a 76.000 KM u podršku mladima.

Coca-Cola i dalje ostaje posvećena ostvarivanju uspjeha zajednice kroz stvaranje dodane vrijednosti i podršku lokalnom razvoju. Njeni zaposlenici, kupci, dobavljači i partneri ključni su faktori u postizanju ovih rezultata, a cilj kompanije ostaje vraćanje zajednici kroz sve što rade i postižu.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -