U proteklim decenijama, azijski brendovi automobila su sve više prisutni na evropskom tržištu. Počevši sa japanskim proizvođačima u osamdesetim i devedesetim godinama, preko korejskih marki u 2000-ima, do trenutnog naglaska na kineskim automobilima, koji su sada najbrojniji.
Tokom prošle godine, u Evropi je bilo prisutno čak 40 različitih azijskih automobilskih brendova, što čini skoro polovinu ukupnog broja marki na tržištu. Kineske marke su dominantne sa 26 prisutnih marki, zatim slijede japanski proizvođači sa osam marki, te korejski proizvođači sa četiri marki. Također, prisutne su i jedna indijska marka (Mahindra) i jedna vijetnamska marka (VinFast).
Japanski brendovi su pokazali najveću snagu na evropskom tržištu. Japanci su poznati kao vrhunski pouzdani proizvođači automobila, a istaknuta japanska marka – Toyota, se izdvaja po vrhunskoj hibridnoj tehnologiji. Korejski proizvođači, posebno Hyundai i Kia, su također postali poznati po svojoj pouzdanosti i konkurentnosti, dok su kineski brendovi još uvijek percipirani kao povoljni automobili. Međutim, kineski proizvođači su prednjačili u segmentu električnih vozila zbog niza prednosti koje imaju na kineskom tržištu.
Prema podacima, japanske marke su ostvarile više od polovine udjela prodaje azijskih brendova u Evropi tokom prošle godine, sa 54 posto udjela. Sledeći su bili korejski proizvođači sa 36 posto udjela, dok su kineski automobili imali 10 posto udjela. Ostali brendovi su zanemarljivi zbog malog broja prodanih vozila.