Peugeot 309 GTi, koji je prošao značajnu transformaciju i sada ima više od 375 KS, stavljen je na prodaju. Automobil je prvobitno modificirao bivši inženjer Prodrivea, koji je uložio bogato iskustvo i novac kako bi ovaj automobil doveo do savršenstva.
Tokom perioda od tri godine, Peugeot 309 GTi je podvrgnut brojnim modifikacijama kako bi postao brži i jači. Na 1,9-litarski četverocilindrični motor su napravljene značajne promjene, kao što su kovani donji dio, aluminijske podesive remenice, prilagođena usisna grana i Rotrex kompresor. Sve ove preinake čine da automobil razvija impresivnih 375 KS kada se koristi trkaće gorivo.
Osim motoru, Peugeot 309 GTi je dobio i brojna poboljšanja u ostalim dijelovima. Automobil je opremljen AP kočnicama s velikim kočionim kliještima sa šest klipova naprijed, Xtrac diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, skraćenim pogonskim osovinama i prilagođenim kratkim mjenjačem. Također, ima specijalno napravljeni izduvni sistem.
Unutrašnjost Peugeot 309 GTi je ogoljena kako bi se smanjila težina automobila. Tu je zaštitni kavez, Sparco trkaća sjedišta, OMP upravljač presvučen Alcantarom, pojasevi u šest tačaka, sistem za komunikaciju i električna ručna kočnica.
Vlasnik je dok je ovaj automobil bio u njegovom vlasništvu potrošio preko 100.000 funti na modifikacije, ali je prešao samo 113 kilometara s njim. Sada je odlučio staviti automobil na prodaju i tražiti novi dom za ovu jedinstvenu mašinu.
Zainteresovani kupci mogu se javiti vlasniku da dogovore detalje oko kupovine ovog prelepo modificiranog Peugeota 309 GTi sa više od 375 KS.