Na jedinstvenom eventu u IQOS Boutiqueu u Aria Mallu, Merjem i Tarik Hamzić su ukazali na zaboravljeni ritual uživanja u čokoladi. Iako mnogi danas čokoladu uzimaju zdravo za gotovo, za ovaj supružnički par ona je i posao.
Na eventu, Tarik i Merjem su podijelili priču o stvaranju brenda Bashka čokolade, koji se uspješno takmiči s poznatim svjetskim brendovima. Ovaj brend ručno rađenih čokolada koristi najkvalitetnije sastojke dostupne u Bosni i Hercegovini.
Merjem je objasnila da je Bashka čokolada nastala iz Tarikove ljubavi prema zanatskoj čokoladi. Odlučili su se okušati u ovom poslu kako bi stvorili nešto posebno. Ona je isto tako napomenula kako su čokoladu koju konzumiramo često stavljamo u drugi plan.
Na eventu, posjetitelji su imali zadatak odrediti okuse različitih vrsta čokolada. Morali su koristiti sva svoja čula kako bi identificirali citrusne, orašaste ili čiste kakao okuse. Ovo iskustvo probanja čokolade bilo je drugačije i nesvakidašnje.
Bashka čokolada podsjetila nas je da je za svaku odluku u životu potrebna hrabrost i čvrsta odlučnost. Merjem i Tarik su se odvažili na pokretanje vlastitog posla i uspjeli. Ovo se također poklapa s IQOS korisnicima koji su napravili veliki korak prelaskom s cigareta na bolju alternativu.
Na kraju, Merjem i Tarik su predstavili svoj novi ljetni okus čokolade – kajsiju. Podsjećajući nas da čokolada treba biti uživanje, ovaj dvojac je istaknuo da uz IQOS moguće je uživati u punom okusu bez smetnji duhanskog dima.
IQOS je svjestan da je svaka osoba jedinstvena i nudi razne okuse koji odgovaraju svakom pojedincu. Ovo podsjeća nas da kao što postoji bezbroj kombinacija i okusa čokolade, isto tako postoje i razni IQOS okusi.
Brend Bashka čokolade i IQOS korisnici nas inspirišu da hrabro krenemo u nove avanture i uživamo u svim čulima. Uz njih, čokolada i IQOS postaju sinonim za uživanje u svakodnevnom životu.