Iako je prodaja električnih automobila porasla u posljednjih pet godina, neki brendovi revidiraju svoje planove i odgađaju trenutak kada će imati samo električne modele u ponudi. Jedan od njih je i Ford, koji je najavio da će i dalje prodavati automobile s motorima na unutrašnje sagorijevanje i u sljedećoj deceniji.
Ford je najavio ambiciozan plan da postane potpuno električni brend do 2030. godine, ali sada su odlučili promijeniti strategiju. Na nedavnom događaju u Londonu, Martin Sander, generalni direktor Ford Europe, istaknuo je da će kompanija nastaviti proizvoditi klasične automobile i da će pružiti kupcima mogućnost izbora.
Ovo je značajan zaokret za Ford, koji je bio jedan od vođa u elektrifikaciji automobilske industrije. Međutim, prema riječima Sandersa, kupci još uvijek traže automobile s konvencionalnim motorima, te će Ford nastaviti pružati upravo ono što mušterije žele.
Ova odluka odražava realnost tržišta i potrebe potrošača. Iako je prodaja električnih vozila u porastu, još uvijek je daleko ispod očekivanja. Stoga je Ford odlučio prilagoditi se tržišnim zahtjevima i odložiti potpunu elektrifikaciju.
Ovaj korak može biti dobra vijest za ljubitelje klasičnih automobila i one koji još nisu spremni za potpunu tranziciju na električna vozila. Ford će i dalje nuditi jedan od najraznovrsnijih asortimana vozila, sa širokim izborom pogonskih opcija.
Dok se brojni proizvođači brzo okreću prema električnoj budućnosti, odluka Forda pokazuje da je prihvaćanje promjene i potreba za prilagodbom individualnim preferencijama kupaca ključna za uspjeh na tržištu.
Time se Ford svrstava u rijetke proizvođače koji su spremni slušati svoje kupce i pružiti im ono što stvarno žele. U konačnici, tržište će diktirati put kojim će se automobilska industrija kretati, a Ford je spreman pružiti izbor koji odgovara potrebama i željama svojih mušterija.