Zračna luka Rijeka nedavno je donijela odluku o povećanju cijena parkiranja za autobuse i taksi prijevoznike na aerodromskom parkiralištu. Ova odluka iznenadila je mnoge prijevoznike, koji su se suočili s problemima u transferu putnika.
Kao rezultat toga, mnogi autobusi su bili primorani parkirati izvan zračne luke, što je stvorilo dodatne probleme za turiste na putu do svojih odredišta. Turisti koji su stigli na otok Krk morali su preći pješice put od zračne luke do ulaznih rampi, gdje su ih čekali autobusi.
Katarina Hauptfeld, čelnica domaće turističke agencije, izrazila je nezadovoljstvo zbog ove odluke i nedostatka komunikacije i najave. “Odluka uprave Zračne luke donesena je preko noći, bez najave i u velikom zakašnjenju, što je rezultiralo velikim izazovima za našu industriju. Uobičajena praksa je pregovaranje cijena godinu dana unaprijed, ali to ovdje nije bio slučaj”, izjavila je Hauptfeld.
Dodala je i da očekuje dolazak desetaka njemačkih turista koji će biti prevezeni u Opatiju brodskim krstarenjem. Međutim, prijevoznička tvrtka koju su angažirali obavijestila je agenciju da će parkiranje autobusa na aerodromu biti skuplje od ugovorene cijene transfera, što je rezultiralo otkazivanjem usluge.
Ova situacija stvorila je kaos za putnike i prijevoznike, ali i negativan dojam na turističku industriju u regiji. Nadamo se da će se problemi brzo riješiti i da će budućnost putovanja putnicima i prijevoznicima biti pogodnija i predvidljivija.