Godine 1934, Citroen je proslavio jedan od najrevolucionarnijih trenutaka u automobilskoj industriji – lansiranjem svog prvog modela s pogonom na prednje točkove, Traction Avant. Ovaj čuveni automobil, također poznat kao Citroen 7, bio je pionir među vozilima s prednjim pogonom koja su se prodavala u velikim brojkama.
Traction Avant je osim prednjeg pogona donio još niz revolucionarnih tehnologija za svoje vrijeme. Bio je jedan od prvih serijskih automobila s “monokok” šasijom, što je pružalo veću sigurnost i bolje vozne karakteristike. Također je imao aerodinamičan izgled karoserije, što je bila novost u tridesetim godinama prošlog vijeka. Hidraulične kočnice i nezavisni ovjes na obje osovine samo su dodatno upotpunjenje njegovoj renomeu kao inovativnog vozila.
Citroen Traction Avant je zaslužio epitet “automobil sa 100 patenata” upravo zbog tih inovacija. Njegova reputacija bila je izgrađena na temelju tehnoloških napredaka koji su prethodno bili nezamislivi.
Po lansiranju 1934. godine, ovaj model je pokretao 1,3-litarski četverocilindarski motor snage 32 konjske snage. Kasnije su se pojavile snažnije verzije, poput Traction Avant 7B s 1,5-litarskim motorom snage 35 KS. No, najjača izvedba je bila Traction Avant 22, s 3,4-litarskim V8 motorom koji je razvijao ravno 100 konjskih snaga.
Citroen Traction Avant je ostavio dubok trag u svijetu automobila i postao legendarni model zahvaljujući svojoj inovativnoj tehnologiji i jedinstvenom dizajnu. Ovaj automobil je revolucionirao industriju automobila i ponosno se ističe kao jedan od prvih vozila s prednjim pogonom na tržištu koje je prihvatilo šira publika.