Posljednjih mjeseci svjedoci smo redefinisanja dugoročnih strateških planova automobilskih marki. Velika većina njih odlučuje da ne ulaže u razvoj nove generacije, već da produži životni ciklus postojećih modela uz temeljiti redizajn i što dužu upotrebu SUS motora.
Ova prepoznatljiva tehnika, kojom se proizvođači služe decenijama bit će još izraženija. Pored vizuelnog osvježenja automobila u očima kupaca, ona istovremeno omogućava smanjenje troškova razvoja i prodaju automobila kao da su potpuno novi. Na kraju krajeva, velika većina kupaca to uopšte ne shvata.
Kašnjenje stupanja na snagu novog Euro 7 standarda jedan je od faktora za takvu komercijalnu strategiju, ali i onoga što budućnost nosi s električnim automobilima. Realnost je da, koliko god se političari trudili, građani Evrope nisu spremni, kao ni infrastruktura, zbog čega brendovi počinju da se povlače. Stoga je bolje produžiti životni ciklus estetskim promjenama. Pravi kandidat je Peugeot 2008 kojeg čeka temeljita restilizacija, ali i oslanjanje na motore s unutrašnjim sagorijevanjem.
Peugeot 2008 je jedan od najvažnijih SUV-ova francuske marke. Njegova druga generacija uzdigla ga je na najvišu poziciju u prodajnim rangovima na evropskom kontinentu, pa je, s obzirom na situaciju, Peugeot odlučio da mu produži životni ciklus na tržištu do skoro 2030. godine. Aktuelni model, koji je predstavljen prije nepunih pet godina, ostat će u prodaji barem do 2029. godine, pišu francuski mediji. To produženje za dodatne dvije do tri godine mijenja prvobitni plan, pa se očekuje da druga generacija 2008-ice akumulira čak 10 godina na tržištu.
Naravno, novo osvježenje će donijeti potpuno novo lice i razlikovat će se od aktuelnog modela, osim na bokovima gdje proizvođač nema prostora za posebne promjene. Francuzi znaju da je imidž ključan, pa već rade na temeljitom redizajnu s kojim će posebno istaknuti prednji dio 2008-ice u skladu sa trenutnim Peugeot trendovima. Krasit će ga moderniji i sportskiji izgled.